Re: Wyzwanie dla najlepszych specow :)

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 23:50:08 MET

Dnia 7 Jan 2005 23:27:58 +0100, januszek napisał(a):

> Coz. Patrzysz na sprawe nie myslac o przyszlosci. Przekonalem sie juz
> dawno, dawno temu, ze kupujac sprzet lepszej jakosci a co za tym idzie
> drozszy, ze sluzy mi on dwa, trzy razy dluzej niz takie figo-fago.

Przesadzasz. Kolega nie ma zbyt dużo kasy, długo na ten komputer zbierał,
dlatego staramy się złożyć coś najbardziej ekonomicznego. Przez ostatni
czas działał na 266 MHz, więc różnicę odczuje znaczną. Poza tym nie wszyscy
muszą mieć takie kompy, żeby Quake III działał przy 100 fps. Myślę że za
2-3 lata ten komputer jeszcze będzie spokojnie służył. Kilka lat temu
kupowałem Durona 800 MHz - dzisiaj taki procek jeszcze spokojnie śmiga w
większości zastosowań.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,