Re: KVM

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 23:33:35 MET

> no a jaka jest jakosc obrazu ? wiem, ze jest strata, ale mam
przelacznik w domu
> to g. a nie obraz widac na ekranie

uzywam kilku takich przelacznikow, rozdzielczosci 1600x1200, i niema
najmniejszej utraty jakosci sygnalu, pod warunkiem zastosowania
SENSOWNYCH kabli vga - grubych, z filtrami itp, a nie chinskich
sznurowek po 3zl za 2m...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319