Re: zwiecha na 2 sdramach

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 22:26:40 MET

"WindowsMen" <kuri@op.pl> wrote in message
news:pan.2005.01.07.19.22.27.725171@op.pl...
> Towarzysz(ka) =?iso-8859-2?Q?Jan_P._Cieci=F1ski?= podzielił(a) się z
> nami takim oto spostrzeżeniem:

> Co masz do ECS-a :> ;] Trzym sie.

Witam!
Miałem ECS K7S5A - wstawiłem dwie kości DDRAM i ... komp nie wystartował.
Zaniosłem do sklepu, a oni - sprzęt sprawny, na jednej kości działa! Kupiłem
zasilacz "Modecom" 350 i komputer nie startuje. Założyłem z powrotem starego
codegena - wszystko w porządku. Wymieniłem tego modecoma na inną sztukę -
komp wystartował, ale nie widział napędów CD.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl