Re: Czyżby CDRW padł?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 21:01:45 MET

Dnia Fri, 7 Jan 2005 20:32:59 +0100, Sniper napisał(a):

> W takim razie zwracam honor i przepraszam za tą ohydną pomyłkę.
Jakbyś nie zauważył, to nasz JJ używa Outlooka do wysyłania postów i
używa innego serwera newsów, a ja mam 40tude i używam serwera tepsy.
Jak spojrzysz na źródło wiadomości, to zauważysz jeszcze kilka różnic.

> Odkąd stworzyłem Fan Club Jerry.J-a,
Widziałem, widziałem - niezły LOL miejscami.

> zacząłem dostawać dziesiątki
> maili, w których informowano mnie, że wspomniany osobnik ukrywa
> się pod wieloma innymi ksywami, m.in. dżej-dżej, Jolly Roger itd.
Czym się naraziłem grupowiczom, że takie rzeczy wypisują? W moich
postach raczej nie ma demagogii i stwierdzeń typu, że HDD samsunga to
szajs (nawet sam kilka HDD tej firmy posiadam) a najlepsze to ...

> Widocznie już kilka osób zauważyło podobieństwo i utożsamia cię
> razem z nim.
Jakie podobieństwa? Ja nie widzę zbyt wielu.

>Cóż, przykro mi, że ja również padłem ofiarą podstępu,
> ale niestety: Jerry.J jest wszędzie! :) Jeszcze raz przepraszam.
To pewnie wina Agenta. Przeprosiny przyjęte.