Re: Wtyczka power ATX zasilacza nie pasuje do płyty - co robić?

Autor: Rycho <rycholek_at_wp.pl.tylkobezspamu>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 19:03:54 MET

Witam,
można wsadzić 20pin ATX Power do płyty z 24pin ATX
i 24pin ATX power do płyty z 20pin ATX.
Ważne aby się nie pomylić przy wkładaniu wtyczki zasilacza do gniazda na
płycie !!!
Patrzac na wtyczkÄ™ od strony 'dziurek' mamy:

+3.3V | +3.3V pomarańcz|pomarańcz
+3.3V | -12V pomarańcz|niebieski
GND | GND czarny |czarny
......|......wycięcie
PWRON |-5V szary |biały
+5VSTB|+5V fiolet |czerwony
+12V |+5V żółty |czerwony
+12V |+5V zółty |czerwony'extra24
+3.3V |GND pomarańcz|czarny 'extra24

Czyli:
wkładając wtyczkę zasilacza 24pin do płyty z 20pin
zostawiamy wolne piny 'extra24' we wtyczce;
wkładając wtyczkę zasilacza 20pin do płyty z 24pin
zostawiamy wolne piny 'extra24' w gniazdku płyty;
Wkładamy tak,aby wycięcie na wtyczce pokrywało się
z nacięciem na gniazdku ( będzie przesunięte )
i odpowiednie 'extra24' pozostało wolne

http://www.huntkey.pl/files/atx2_2.pdf

Pozdro..
   Rycho