Re: Czyżby CDRW padł?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:21:03 MET

Dnia Fri, 7 Jan 2005 18:02:31 +0100, Sniper napisał(a):

> Zaraz, zaraz... kim ty jesteś, bo coś mi się nie zgadza. Albo jesteś
> Jerry.J - największy wróg napędów Lite-ON-a, który w życiu nie kupił
> by sobie czegoś takiego (bo to "szajs i tandeta"),
Pudło, jestem sobą ;), tzn. JL a nie JJ

> albo jesteś Jolly
> Roger - jego drugie wcielenie, tylko jakieś podrobione, skoro się z
> Lite-ON-em przeprosiło. :) No więc, jak to jest?
A co ja mówiłem złego o LiteOn? Coś ci się chyba pokręciło.

Od dawna mam te napędy. Jeden padł mi jakiś czas temu (po gwarancji),
a teraz LTR 52327s świruje. Ten CDRW jest IMHO bardzo fajny (szybko
nagrywa i ładnie czyta płytki), tylko że chyba mam do nich pecha. Inni
moi znajomi ni narzekają. Szczęście w nieszczęściu że napęd jest
jeszcze na gwarancji. Ładnie czytał i nagrywał płytki przez 1.5 roku,
a teraz kutwa.
PS. Może założysz komisję śledczą żeby zbadać kim jest JL i czy
rzeczywiście JL jest JL a nie kimś innym ;)