2 problemy z USB na ESC'sie

Autor: Piotr <nima_at_maila.nie>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 18:00:22 MET

Mam kompa na płycie ECS P4VXADL+ (XP PRO SP#2)

Na początku podłączyłem do kompa drukarkę DJ3650 - niby wszystko OK, jednak
komp przed załadowaniem pulpitu przystaje na ok 1 min (czarny ekran,
domyślam się że w momencie wykrywania drukarki), potem ładuje do końca
system jednak drukarka nie działa (wykrzyknik w managerze urządzeń).
Wystarczy wyłączyć i włączyć kabel USB - wszystko wraca do normy. System
ładuje się też bez przestoju kiedy drukarka jest odłączona od komputera,
dziwne ale daje się z tym żyć...

Teraz modem neostrady. Też działa ok, jednak po załadowaniu systemu modem
ma zgaszone diody (nie dostaje napięcia?). Wystarczy wyciągnąć i włożyć
kabelek ponownie i jest OK... hmmm... Ktoś ma jakieś pomysły?