Re: przesiadka z Samsung 959NF na LCD ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 17:47:37 MET

> i dalsza dyskusja i porównywanie Szajsungów do Eizo jest totalnym
> nieporozumieniem

dzieki za wytlumaczenie (innym rowniez). Szukam i czytam rozne info na temat
Eizo, jak na razie czuje ze mnie przekonaliscie do tej marki. Takze jesli
chodzi o LCD to wybieram ten L768, chyba najbardziej optymalny. W tym
wyzszym modelu o ktorym pisal Friend, dla mnie to roznica jest taka, ze ma
krtoszy czas reakcji matrycy, ale te glosniki po bokach mnie draznia poza
tym nie uzywalbym ich. Takze do moich wczesniej opisanych celow wystarczy
model L768.

To juz co do marki i modelu chyba sie wszystko wyjasnilo. Wracajac do
glownego watku "czy oplaca sie przesiadac z Samsunga 959NF na LCD Eizo L768
ze wzgledu na zdrowie - oczy, samopoczucie itp.?"