Re: Czy dostanę coś takiego!?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 17:36:12 MET

WindowsMen napisał:

> Tylko cały ten zintegrowany szajs co montuja na tych płytach
> (oczywiscie nie wszystkich), troche mnie drazni ;/ Trzym sie

Dlaczego od razu szajs? Przecież karty sieciowe montowane na
płytach sprawują się całkiem dobrze.

Muzyka na pokładzie w stylu AC'97 w również dla większości osób
w zupełności wystarcza. Jak ktoś potrzebuje czegoś profi, to na
Creative-a też nie zwraca uwagi, bo dla niego to również tandeta.
A dodatkowa karta na płycie może się czasami przydać, np. wtedy,
gdy będziesz chciał pobawić się jakimś programem DJ-skim (choćby
tak dla draki).

A taki dodatkowy host-adapter obsługujący dyski IDE/SATA to też
w wielu przypadkach rarytas. Może kiedyś zdarzy ci się, że kupisz
kolejny dysk i nie będziesz miał już go gdzie podłączyć. Z pomocą
przyjdzie pseudo-raid na płycie głównej. Zaoszczędzisz dodatkowe
kilkadziesiąt zibli na odpowiedniej karcie PCI. :)

Podsumowując: większość takich gadżetów dostajesz prawie za darmo,
wszystko możesz wyłączyć, a nawet w tak głupiej sytuacji jak awaria
twojego podstawowego urządzenia (np. karty sieciowej), zawsze
zostaje ci coś w rezerwie. Chyba warto to jeszcze raz przemyśleć. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/