Czyżby CDRW padł?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 17:25:37 MET

Od dwóch dni mam taką zagwostkę. Mój CDRW LiteOn 52327s zachowuje się
w sposób dziwny. Po pierwsze, zdarza mu się, że po wrzuceniu płytki do
niego nie jest ona odtwarzana. Jak wsadzę tę samą płytę za 5-6 razem
to wreszcie rusza (płytka nieporysowana, nie zdarza się to z jedną
płytką ale z wieloma).
Drugi problem jest taki, że nie jak chcę nagrać płytkę, to napęd
rozpędza się i hamuje, i tak w nieskończoność. Zdarza się, że przy tym
wydaje z siebie trzaski (głośne!).
Nagrywarka udupiona? W sumie przez 1.5 roku użytkowania nagrałem ~30
płytek CDR i nigdy nie miałem problemów. A teraz ... Taśma jest
sprawna, podłączałem też CDRW do innego kanału na płycie i to samo.
LiteOn jest jeszcze na gwarancji, więc problemem jest tylko czas kiedy
nie będę posiadał żadnego napędu optycznego. Odnieść do serwisu, czy
coś może przeoczyłem?