Re: Znowu zwiechy...

Autor: mnuterking <mnuterking_at_[SPAM>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:14:57 MET

Piotr Wydymus napisał(a):

> ten Sempron wystartował na napięciu 1,7V (teraz też tak mam, ale z
> uwagi na overclocking), a powinien mieć 1,6. Sprawdź w BIOS'ie jak
> masz ustawione. Z tego powodu może się grzać i wieszać tym samym.

Tak też zrobiłem, skręciłem do 1,6V i potestowałem go Prime95,
zarzuciłem też MemTest ( po raz drugi ) i nie wywalił się. Poza tym
posprawdzałem organoleptycznie co się grzeje w kompie i w sumie tylko
RAM jest bardziej rozgrzany, ale nie żeby znowu w paluchy parzył. Przez
noc pracowałem na nim i bylo OK. Ale następne spostrzeżenie nadeszło
dzisiaj: Zawiesił się w czasie "bezczynności" użytkownika. Jak coś robię
też się czasem zdarza, ale częściej gdy chodzi sobie jakiś emule, gg czy
coś innego takiego... Jak mi nic nie polecicie to spróbuje jeszcze
Winzgroze przeinstalować i zobaczy się... Ale jak ktoś ma inny pomysł to
słucham

Pozdrawiam...

Marcin