Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: c00lfon <odpowi_at_daj.na.grupe>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 15:28:32 MET

Dnia pią 7. stycznia 2005 14:00, ufty napisał(a) na pl.comp.pecet:

[...]
> w tej cenie dziwne żeby był

Wcale bym się nie zdziwił gdyby był - w reklamówce jednego ze znanych
hipermarketów był podobny zestaw, w podobnej cenie i z bardzo fajnym
systemem do domu - Mandrake Linux 10.0.

> dodatkowo pewnie komputer zaplombowany i każdorazowa rozbudowa bedzie
> wymagala wizyty w serwisie i bulenia kasy

Ja sobie sam składałem zestaw i kupowałem części, więc nie mam problemów,
ale jak słysze od kumpli którzy kupili komputery np. w MM lub hipermarkecie
co oni za przeboje mają to się w głowie nie mieści ...

> podsumowująć dla ludzi mało wymagających i nie zamierzających samodzielnie
> grzebac w przyszłości w bebecham kompa

Zgadzam się.

> pozd
> ufty

pozdrawiam();
Lukasz.

> p.s.
> osobiście nie polecam żadnych zestawów hipermegamarketowych

Ja też zdecydowanie nie polecam kupowania komputerów w marketach.

--
c00lfon (Coolfon)
GG: 0x7C8943, RLU #376471