Re: Dla idiotów czy nie?

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 14:32:29 MET

Oski wrote:
> Wybierz sie lepiej do sklepu ktory
> zajmuje sie tylko kompami i wyjdziesz na tym zdecydowanie lepiej.
z tym sie nie zgodze gdybys widzial jakie zestawy u mnie w miescie w
sklepach komputerowych byly przed koncem roku ;-)
z moich wieloletnich doswiadczen wynika ze najlepiej jak sie wie
*dokladnie* co sie chce kupic! i byc nieczulym na uwagi sprzedawcy!
nie wiem czy to wynika z niewiedzy czy z checi wypchania tego co zalega
ale nie ufam juz sklepom i sprzedawcom!
no chyba ze sie ma kogos zaufanego.

--
Pozdrawiam, Maciek M.