Re: DVD R LiteOn 121S za 200 PLN Czy warto ???

Autor: Arek Wołowicz <wolek_at_pf.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 13:20:55 MET

Witam.
Krzysiek napisał(a):
> Jezeli miales na mysli 1213S to chyba ja sobie odpusc. nie nagrywa plyt DVD
> DoubleLayer. Nagrywanie DL maja LiteOn 8.. i 16.. - dokladnie nie pamietam
> oznaczen. Poza tym nie skopiuje plytek zabezpieczonych SafeDiskiem 2,51+ -
> no ale chyba nie chcesz byc piratem wiec nie szkodzi prawda :)

Pojawiła się nowsza wersja tej nagrywarki z obsługą Double Layer. Mają
logo i nowszy bios - TSD1 z października 2004. Na stronce LiteOn'a ani
słowa o nich, a ja kupiłem sobie parę dni temu taką. Może jakaś
nieoficjalna/lewa wersja ? :> Double Layera nie sprawdzałem jeszcze, jak
coś wypale dam znać.

Pozdrawiam,
Arek.

--
[ Arkadiusz Wołowicz                             ]
[ wolek [at] pf [dot] pl                         ]