Re: Znowy wylacza sie ! Pomocy - co teraz wymienic !?

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 12:41:29 MET

> tu nie ma rozwiązania.

Fakt, zakończenie jest tutaj: http://tinyurl.com/5wzwq

Podpiąłem po prostu pod inne gniazdko i zmieniłem jego miejsce. Problemy
ustąpiły jak ręką odjął.
Ale jeśli nie wymieniałeś po kolei elementów to od tego bym zaczął.
Może klawiatura albo myszka mają jakieś zwarcie...
Może taśma od napędu lub dysku jest walnięta...
A jak temperatura w obudowie i na procku bo o tym nic nie piszesz...
Ściągnij sobie PRIME95, zapuść stress test i zobacz czy się wykrzaczy
gdzieś po drodze czy tylko wyłączy. Kontroluj przy tym temperaturę.

pozdrawiam
Kylo