chodzenie na krecenie :)

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 12:28:42 MET

Mam sobie procka athlon thoroughbred 1700+, siedzi to na plycie Abit AN7.
Na starej krecic sie go nie bardzo dalo, ledwie 1900+ i sie wieszlo (bodaj
razem z fsb krecily sie tez PCI czy cos..), teraz na abicie wykrecilem go
na 3200+ (mieszalem tylko fsb - teraz mam 200mhz (przy napieciu 1.8costam
:), czyli synchronicznie z pamieciami :)

Ale do rzeczy - wszystko byloby pieknie, gdyby nie maly drobiazg -
temperatura po odpaleniu przy zalaczonym programie S2kCtl siega 50*C :((
Wymienilem jakis czas temu chlodzenie z boxowego na artic cooler z , ale
cos nie wyrabia... po odpaleniu PCMark'a 2003 zwiecha - przekroczylo 65*C
ktore ustawilem jako graniczne.

Co polecicie do chlodzenia w zamian? Chcialbym aby bylo wzglednie ciche
(nie musi byc superciche, ale zeby nie byla farelka :) ) i wychlodzi mi ten
procek do jakichs normalnych temperatur? No i zeby wszedl mi na tego abita
AN7 bo slyszalem ze sa roznie niekompatybilnosci :|

Acha - cena tez istotna. Mysle ze max moglbym dac ze 70-80zl, ale jakby sie
dalo taniej... =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl