Re: AMD najmniej grzejący się dla każdego FSB z kolei

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 10:47:09 MET

> U mnie np Sempron 2200+ podkrecony do FSB245 maw max stresie 40'C,
> petagram freezone 2,5k RPM

Nie wydaje mi się, żeby to był wiarygodny wynik. Je¶li temp. mierzona
czujnikiem na płycie to pewnie trochę zaniżona. Trzy dni temu byłem u
kumpla bo wieszał mu się komputer. Jak zajrzałem do obudowy to od razu
znalazłem nie działaj±cy wiatraczek na procesorze Celeron 700.
Po dotknięciu radiatora można się było oparzyć a temperatura wskazywana w
BIOSie to 50 st. C - to tyle na temat niektórych pomiarów w pececie.

PS. U mnie Barton 3200 przy też sporym radiatorze i 2700 rpm (Spire
WhisperRock IV) osi±ga w stresie max. do ok. 56 st. C, bez obci±żenia
41-44 st C