Re: juz sie naprocek zdecydowalem ale jescze plyta?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 09:08:10 MET

Oleg wrote:

> Gdybyś jeszcze był uprzejmy ocenić K8T800 *Pro*? Bo z benchmarków całkiem

Nie oceniam rzeczy, których nie mam w rękach a z samego opisu trudno coś
wywnioskować.

> przyzwoite prędkości wynikają porównywalne z nForce250.. Aby uruchomić SATA
> pod WinXP będę potrzebował dla K8T800 Pro dyskietki? Czy to sprawia problem?

Jak się nie ma FDD w komputerze - tak! :)

Jak ma się FDD - też trochę, bo trzeba mieć tę dyskietkę. Najzabawniej
było z driverem do WinXP64, który można było kiedyś ściągnąć z sieci w
postaci samoinstalowalnej .EXE, ale nie w postaci wolnostojących plików.
  Czyli bez działających WinXP 64 nie można było zainstalować drivera,
który był niezbędny do instalacji Windows. Od tamtej pory przesiadłem
się na płyty, które nie wymagają dyskietek, zresztą również dlatego, że
nie mam FDD w żadnym z komputerów nowszych niż 2 lata.