Re: D.M.A. na BX-ie

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 00:26:08 MET

> Nie niby, tylko te:
> Intel Chipset Software Installation Utility
> To coś dziwnego dla Ciebie ?
> Miałem na TX'ie, BX'ie, teraz na i875 i będą zainstalowane
> na i955 czy jaki tam będzie.
O tyle dziwnego, ze stery z win98se sa w zupelnosci
wystarczajace i nowe infy na 99,9% nic nie pomoga a moga
popsuc jesli nie beda w odp wersji. Oprocz tego te tzw
drivery to sa zwykle (niezwykle :) dodatkowe wpisy i
poprawki do plikow konfiguracyjnych (wlasciwie rejestru) a
nie same sterowniki.

> Równie dobrze można przestawć HDD do niższego trybu.
Zgadza sie, dodatkowo operacja bezbolesna no ale niestety
limitu 32G sie w ten sposob nie obejdzie.
Pozdrawiam
Simon