Re: Prośba o doradę ;)

Autor: Pawel <papala_at_neostrada.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 23:27:44 MET

Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:lgkqnv70br42.dlg@irish.pl..., że:

> No to każąc mu się przesiadać na komp z PIII właściwie umożliwiasz mu
> jedynie oglądanie filmów. Ale już żeby zapuścić jakąś strzelankę, to
> cienko będzie. Sądzę że powinieneś rozważyć platformę AMD i coś na
> procka rzędu 1200-2200, ponieważ procki są relatywnie tańsze niż
> Intela, a do domowych pecetów AMD jest OK. Zaoszczędzoną kasę
> przeznaczasz na lepszą kartę graficzną, albo lepszy zasilacz.

A wiec byłem dzisiaj w sklepie i zaoferowano mi oto taki zestaw za
*1500 zl*.

ABIT NF7-S2 nForce FSB400, SEMPRON 2500+ /333 MHz, DDRAM 2x256 MB PC400, DVD
ROM Toshiba 16/48, Dysk Segate 80GB Barracuda VII, Karta grafiki
PixelViewGF4 MX440x8 64DDR 64 bit.
Obudowa Tracer Tro-585 Focus USB P4, Wentylator Spire Hawkstrem II, Stacja
dyskow 1.44 MB Black
Gwarancja 12 m-cy

Czy wart, ten zestaw tych pieniedzy?, a może cos zmienic.
Ze starego kompa, przelozy sie tylko nagrywarke Lite-on ltr-52327S - ma dwa
m-ce.

Pawel