Re: notebook z niemiec

Autor: Quent <xx_at_xx.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 23:27:12 MET

> Możesz podać jakieś adresy sklepów z niemiec z laptopami ? Oczywiście
> chodzi mi o sklepy któe wysyłają do Polski

Nie wiem ktore wysylaja do Polski. Ja mieszkam przy granicy i niemcy mam o
rzut beretem wiec po prostu pojade i kupie. Wygooglaj sobie jakis sklep i
zobacz ceny. Problem jest w tym ze w niemczech sa czesto troche inne modele,
nie ma takich w sprzedazy w Polsce wiec nie porownasz bezposrednio ale po
specyfikacji od razu wiadac ze warto, np:

Toshiba mob.Cel M350, 1.3GHz, 512MB, 60GB, 15" TFT, Intel 852GM,
DVD+-RW/-RAM(!), WLAN(!)

kosztuje 999euro

adres:
http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=47451&catalogId=5000&langId=-3&storeId=5000&categoryId=10001