Jaka karta tv??

Autor: Maciej Jasiński <maciekjas_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 22:50:23 MET

Witam!!
Zastanawiam się nad kupnem karty TV ale nie wiem co wybrać. Kiedyś miałem
jakąś AVERmedia ale szybciej ją oddałem niż kupiłem bo obraz był jak w
staro-dawnym filmie - sprzedajkący stwierdził, że powinienem sobie sciągnać
najnowsze stery do niej ale nie po to kupuję i płacę żeby mieć takie
problemy. Jestem studentem i szukam czegoś w okolicach 150 zł, może być
używana. Co polecicie??
Z góry dzięki za wszystkie wskazówki!!!!
Pozdro
Maciek