Re: Podkręcanie procka w notebooku

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_spam.nie>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 21:12:30 MET

"mama_muminka" wrote:
> Czy wogole warto sie za to zabierać?? I jak????
> Gericom PIII 700MHz, (7x100) SDR 512, plyta KAPOK (nie wiadomo jaka)
> Bios wiekowy - zadnych ustawień na ten temat
> No i raczej obudowy nie zdejme

Jeśli nawet zdejmiesz, to raczej na 99% nie znajdziesz tam ustawień
(switchy) jak w zwykłym PCecie.
Jeśli więc w biosie nic nie masz to szanse marne na podkręcenie.
Ja mam podobny problem ale w drugą stronę.
Chcę obniżyć prędkość celem ograniczenia mocy wydzielanej przez CPU
i niestety nic z tego mi nie wyszło.
Ani płyta tego nie umożliwia ani BIOS, ani żadne programy, które znalazłem

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L