Re: Dyski SATAII

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 21:07:32 MET

Piotr Karwowski napisał(a):

> Ale jakie utrudnienia (mam fdd)?
zapewne chodzi o naciśnięcie F6 i włożeniu dyskietki podczas instalacji
windows XP (...) no comment

a wogóle ktoś pomyślał jak dużo miejsca będzie więcej w komputerze gdy
zastąpi się te 2 czy nieraz nawet 4 szerokie taśmy, kabelkami SATA?
już nie wspomnę o lepszym przepływie powietrza,

zysk w ergonomii to też spory krok na przód