Re: płyta ga-k8nsnx-939 i złe informacje o ilości ramu

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 20:37:39 MET

placentiusz wrote:
> Mam płyte ga-k8nsnx-939 gigabyt-a do tego obsadzone 4 banki pamięci po 1G w
> każdym, przy starcie pokazuje mi niestety tylko 3,6G a powinno 4G może ktoś
> miał podobny problem

Jaki system operacyjny i ile pamięci widzi?

Nie miałem nigdy aż tyle pamięci, ale jakoś mnie to nie dziwi. Tzn.
dziwi mnie to, że aż 3.6 GB, a nie np. 2 albo 3 GB, bo tylko tyle można
upchnąć poniżej 4 GB. Reszta jest odwzorowana powyżej 4 GB (coś tak jak
kiedyś w 286 z 1 MB było 640 KB poniżej 1 MB a reszta powyżej albo wcale).