Re: Wyciszanie peceta

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 20:26:27 MET

dylan wrote:

> Mam płytę ASUSA a z nią oprogramowanie do pomiaru parametrów, z reguły temp
> nie przekracza 45stopni (mam obudowę High Tower)

zobacz strone speedfana http://www.almico.com/speedfan.php
tam jest opisane z jakimi plytami wspolpracuje

> Arctic na Allegro mają ręczną regulacje obrotów (3 stopnie) myślałem o
> średnich obrotach (ok 20 dB)

z tego co czytalem w sieci to te coolerki nie daja sobie rade z takimi
procesorami :-( wyzsza temp.

> Pieniędzy nigdy nie za wiele ale też nie chcę sępić żeby potem nie żałować
> zakupu
duzo widzialem testow i ten zalman jest najlepszy tz najcichszy i
bardzo wydajny!

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660