Re: Szybkie pytanie ktora karte graficzna wybrac

Autor: Thorin <nie_at_ma.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 18:20:33 MET

Sebastian Maliszczak napisał(a) w wiadomości: ...
>No wlasnie, mam do wyboru:
>
>Karta Radeon 9550 GigaByte 128MB 128b
>
>lub
>
>Karta Radeon 9550 Sapphire 128MB 128b
>
>i sam juz nie wiem. Cenowa praktycznie to samo, na korzys Sapphire
>przemawaiaja rewelacyjne recenzje, podobno bardzo dobrze sie podkreca,
>natomiast za GigaByte przemawia to ze nie ma wentyla tylko radiator i
>bedzie na pewno cichsza. Jesli ktos ma jakies doswiadczenia to prosze o
>pomoc.

Jak znajdziesz Sapphire z pamięciami 4ns to biez go, jak nie to Gigabyte.
Szafirek jest minimalnie lepszy. Mi sie udalo znalezc taka wlasnie z
pamiatkami 4ns na allegro i jestem zadowolony. Karta bez zadnych modow,
dodatkowego chlodzenia wyciaga 430/510, pozniej pojawiaja sie artefakty.
Pozdrawiam

--
Thorin