Re: nieszczescie

Autor: valdman <valdman_at_ssppaammop.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 18:10:43 MET

> 1. mam plyte pccips m726 i dysk 80 GB -- ktory jest w biosie widoczny
jako 32 GB .

mozliwe ze bios nie widzi wiekszych dyskow, moze masz zworke tak ustawiona w
dysku by bylo widac tylko 32gb, tego nie jestem pewny zobacz ten dysk pod
fdiskiem moze jest zalozona 1 partycja o takiej wielkosci

> 2. czy ktos ma doswiadczenie w akutalizacji biosu dla tej plyty ( bo
jeszcze
> nigdy nie aktualizowalem biosu ) -- a tu czytam w archiwum ze sa jakies
> problemy z aktualizacja .

nie znam tej plyty

> 3. pobralem pliki z

http://www.pcchips.com.tw/PCCWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?Cate
goryID=1&Typeid=5&detailid=30&DetailName=BIOS&DetailDesc=M726(V1.2)&MenuID=3
5&LanID=0
> ale przed wykoaniem jakis krokow chialem sie zapytac czy jest mozliwe ze w
> wyniku flashowanie plyta wogole padla i juz nic nie dalo sie z nia zrobic
?? (
> w tym konkretnym modelu plyty )
zawsze jest mozliwosc ze pojdzie cos nie tak
np. prad zabiora, zly bios wgrasz
ale raczej nie powinno byc problemow