PenDrive zawiesza komputer

Autor: Grzexs <gwtx_at_usun.to.go2.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 16:43:12 MET

Coś mi się ostatnio porobiło takiego, że wetknięcie PenDrive do USB po
kilku sekundach zawiesza komputer (chodzi pod XP, MB SiS). Gdy
startuję z wtkniętem PenDrivem jest jeszcze ciekawiej - albo ekran
zastyga na ciemnoniebiesko, albo - jak się wcześniej zawiesił -
informuje, że wykrył błędy na dysku i za chwile nastąpi sprawdzenie,
po czym odlicza sekundy i... wiesza się dokładnie 5 s przed upływem
czasu odliczania.

Próbowałem przeinstalowywać wszystko, co związane jest z USB, ale nic
nie pomaga. PenDrive na 3 innych kompach (choć z Win2000) pracuje bez
problemu, ale na moim też chodziło dobrze.

Czy to raczej sprawa na przeinstalowanie systemu, czy coś sprzętowego?
Płyta nówka, 3 tygodnie temu kupiona.

Grzexs