Re: Pentium 233

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 16:07:24 MET

dylan wrote:
> Mam na wyposażeniu 200 MMX i daje się go wykręcić na 3 x 75 = 225 Mhz,
> chodzi i nawet bardzo sie nie grzeje ale wolę tego nie robić na
> dłuższą metę Wszystko zależy od płyty jaką masz ale na mojej TX
> płycie mam maks 64MB (mam jeden bank na SDRAMy)
Dawno, dawno temu na płycie Ability Elpina działałem na P166MMX podkręconym
do około 260MHz?, końcówka była jakaś śmieszna. Płyta pozwalała na zmianę
taktowania szyny a nie tylko mnożnika. Komputer działał tak, aż zmieniłem
pamięci z SIMM na DIMM (płyta ma 4xSIMM i 2xDIMM) i musiałem włączyć
standardowe 33MHz. Płyta nadal działa u mnie w firewallu ale już z
oryginalnym P233MMX@P233MMX...

Pozdrawiam
JM