Laptop ASUS w XP tylko 399MHZ dlaczego ?

Autor: JaVoL <javolddd_at_XXXwp.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 04:46:40 MET

> Co moze byc przyczyna tego ze Asus 2.8+ Mobilny ktory dziala mi normalnie
na
> full naladowanej baterii i na zasilaczu na ponad 2133mhz kiedy odpalam na
> baterii lub na zasilaczu ale nie do pelna naladowanej baterii zwalnia do
> 399mhz i nawet filmow sie nie da ogladac bo tak tnie

Odinstalowalem powerGear4 nic nie pomaga- ustawilem w opcjach zasilania na
"zawsze wlaczony" tez nic - nadal dziala na 400mhz i kazdy program tak
pokazuje...
Do tego w 3dmarku2001 pokazuje 2900pkt a na zasilaczu dziala na 2.13 czyli
na maxa i mam odrazu prawie 5000pkt ! ;-(

Czemu na baterii nigdy nie idzie normalnie !

JaVoL