Re: Czy warto kupić to do PIII800EB?

Autor: Luka Vandergaart <nowhere_at_to.be>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 14:52:17 MET

Thus wrote Robert Bylinowicz:

> Aż tak źle? Teraz mam ATI coś tam z 32MB i pracuję w rozdzielczości
> 1152 na 854, 32 bity, 85hz. Nie będę tego miał na tym słynnym i810?

Bedziesz :) Ze slicznymi cieniami :)

> Wymień tych topowych :)

Poszukaj sobie zbiorczych testow wydajnosci plyt glownych na VIA694
i bedziesz mial odpowiedz ;) Zadna nie mogla sie rownac z BX-em, jednak
te dobre byly blisko z wydajnoscia a te gorsze bardzo daleko.

> Wiem, że BX to legenda i nigdy z nim żadnych problemów nie miałem.
> Dobry jest, ale już nieco stary :(.

No coz...

Pozdrawiam

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."