Dziwne zwisy peceta

Autor: Tomasz Gregorczyk <e-gregor_at_post.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 14:08:53 MET

Witam,
mam nastepujacy problem...

Podczas standardowej pracy z systemem (poczta,office,internet) wszystko
pracuje dobrze.
Problem pojawia sie np. podczas edycji duzego zdjecia w Photoshopie.
Przykład z wczoraj: zaznaczenie różdżka duzego elementu -> zwis maszyny
(brak reakcji na cokolwiek - kursor stoi). Zdarza sie ze sytuacja podobna
ma miejsce w przypadku niektorych flashowych stron WWW (absolutnie
nieregularne zjawisko). Juz nie wiem co robic. Zauwazylem tez ze jak
odlacze napedy (CD/DVD) to nie ma problemu ze stronami Flash (sic!) - a to
jakis absurd dla mnie. Testowalem juz pamiec Prime95 i nic nie wykryl.
Reinstalowam juz rowniez system. Ustawialem "safe default" ustawienia w
BIOSie.

Konfiguracja:
Abit BX-133 Raid
Celeron 1Ghz (Coppermine)