Re: Na co uwazac przy kupnie grafiki?

Autor: Sławek <slawek_at_dev.null>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 12:24:54 MET

Adam wrote:

> Witam wszystkich nie wiem czy to dobry pomysl ale wiele osob na grupie
> pisze odnosnie kart graficznym i pytaja o wiele rzeczy zwiazanych z nimi.

Bardzo bardzo ważne - sprawdzać nie tylko jaki ma chipset itp. (czyli "tor
cyfrowy") - ale także jakie ma wzmacniacze itp. (czyli "tor analogowy").

Dwie karty z danym np. GeForce'm mogą dawać drastycznie różny obraz - jedna
ostry jak żyleta - druga rozmazany właśnie z powodu kiepskiej konstrukcji
elektronicznej - choć obie będą miały ten sam chip NVidii.

Dlatego nieźle sprawdzają się karty nieco bardziej znanych producentów -
takie "no name" zwykle będą raczej dawały obraz gorszy.

To trochę tak jak i z głośnikami: nie sam moc wyjściowa jest najważniejsza.

Sławek