PCI 2.1 ?

Autor: MiKe <nie_at_lubie.spamu>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 11:38:21 MET

Witam,
Kolega chce kupić kartę Wi-Fi Repotec RP-WP0854 opartą o Ralink (
http://www.dipol.com.pl/sklep/n2680.htm ), przy czym nie wiem, czy będzie
ona działała w jego komputerze. Sandra Sisoft mu powiedziało, że ma wersję
2.1 magistrali PCI (mam nadzieję, że dobrze odczytał), a w dokumentacji
karty nic nie jest napisane co do wymogów PCI, gdzieś tam tylko wspomniano,
że jest kartą 3,3V. Nie bardzo się orientuję w teamcie kompatybilności PCI i
jakoś nie mogę znaleźć informacji pozwalających jednoznacznie określić, czy
będzie działać, czy nie.
Z góry dziękuję,
Michał