Re: Komputer do edycji wideo za 8000.

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 10:35:39 MET

On Wed, 5 Jan 2005 21:04:57 +0100, "Calme" <calme@pf.pl> wrote:

>jezeli bedziesz bral bigtower to oprocz faktycznie bardzo udanego anteca
>poleciłybym jeszcze
>Chieftec/ SilverStone/Thermaltake

No właśnie, zauważyłem, że obudowy midi różnych producentów mają
preinstalowany zasilacz max 360W. To chyba trochę mało?
Chieftec ma niedrogie, fajne obudowy - nawet do ośmiu miejsc na napędy
3,5" w obudowie medium tower. Ale wszystkie z zasilaczami 360W.

Odnośnie proponowanych przez Ciebie monitorów - ten NEC FE991
odpowiada chyba bardziej Iiyama Vision Master Pro 455? Ale parametry
454 rzeczywiście wyglądają imponująco. Trochę się boję zniekształceń i
braku ostrości dla CRT.

Ponawiam jeszcze prośbę o polecenie dobrej firmy dla karty graf. Czy
np. GeForce 6600GT Asusa byłby OK?

Poza tym widzę, że trochę w tym siedzisz. ;) Znasz może jakieś testy
porównawcze maszyn dwuprocesorowych z jednoprocesorowymi w
zastosowaniach wideo? Ja znalazłem tylko
http://www6.tomshardware.com/cpu/20040927/opteron_vs_xeon-34.html i
http://www6.tomshardware.com/cpu/20030422/opteron-24.html
ale w tym pierwszym są tylko konfiguracje z jednym procesorem, a w
drugim widzę dziwne wyniki: maszyny z dwoma procesorami są tak samo
szybkie jak te z jednym, albo nawet wolniejsze.

--
      Pozdrowienia
           Krzysiek