Re: Notebook - obudowa

Autor: Rumiak <rumiakNIESPRAWDZAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 09:04:47 MET

Użytkownik "ziomisław" <ziomislaw1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:crh17p$47e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Rumiak" <rumiakNIESPRAWDZAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ee.. samodzielnie robiąc coś takiego mogę tylko pogorszyć sytuację ;)

Powiem ci ze to nie jest takie trudne, z tylu odkrecasz 2 srubki na
zawiasach (trzymajace oslone przyciskow i kontrolek, ona jest na
zatrzaskach) jak to wyjmiesz masz dojscie do zlacz LCD i srub na zawiasach.
Aby rozebrac sam panel musisz wydlubac te gumowe zaslepki w klapie
(przynajmniej u mnie w 14cali) tam sa srubki, odkrecasz i klape mozesz
rozlozyc na pol (jest na zatrzaskach). W srodku sa znowu sruby mocujace sam
panel do obudowy. Ja to robilem na statku i troche kiwalo, ale nie bylo
najmniejszych problemow. Jak masz troszeczke pojecia o srubokretach i oznaki
delikatnosci dasz sobie rade.
mam nadzieje ze czegos nie przegapilem.
Po googluj, gdzies byly instrukcje serwisowe do XE3 w pdf'ach, a nawet
strona z opisem rozkrecania hp. Jak bym znalazl, to dam ci namiary
m.