Re: błędy tylko w dualu

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 00:21:07 MET

Dnia Wed, 5 Jan 2005 23:25:47 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

> Ja tak z ciekawości- jeżeli kupiłeś dwie różne kości to czy one na 100%
> będę działać w tzw. "dualu"?

Są to niestety dwie różne kości, bo 1 mialem i nie udalo mi sie dokupic
takiej samej, ale poszly w dualu. Przestałem się martwić, bo sprawdzałem
pod dosem Gold Memory i nie bylo bledow, a nawet Memtest pod Windows Me nie
stwierdzil błędów. Stwierdza pod 2000, ale po długim czasie i to tylko 1,
czasem 2. Takze podejrzewam jakis bląd programu, a nie sprzetu.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,