Re: kieszen HDD 2,5''

Autor: marxio <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 23:58:00 MET

> Moze mi ktos polecic jakas kieszen HDD2,5'', koniecznie z USB 2.0 i
> Hot Plug no i ma byc jak najmniejsza :)
> Jak na razie znalazlem cos takiego:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7708
> Cena jest wrecz rewelacyjna. No chyba ze o czyms nie wiem?
> Z gory dzieki za wszystkie rady.

ma ta obudowe, a w srodku Toshibe 40 GB @5400.
Sprawuje sie znakomicie....przy partycji NTFS.
Gdy zdecydujesz sie wydzielic 1 partycje jako Fat32 - zeby np podpiac ja do
Windowsa 98SE (starszych niet), to czeka cie rozczarowanie, bo o ile przy NTFS
predkosc odczytu i zapisu =~20 MB/s to w przypadku Fat32 wartosc skacze od 1-5
MB/s.
Nie wiem co jest winne - czy moze chipset w obudowie...? Anyway, plus z tej
obudowy jest tylko wtedy gdy korzystasz z systemu plikow=NTFS

--
Pozdrowienia,
 marxio