Re: Jaki hub - POMOCY

Autor: Hubertus <hubert_at_maps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 23:51:50 MET

Użytkownik "Avenger" <avenger05@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1a6e.00000291.41dc5ba2@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> mam mały problem. Chciałbym podłączyć do sieci 2 komputery stacjonarne i
> laptopa. Sieć mam przez kabel ale podłączyć go mogę tylko do jednego
> kompa. Od
> providera dostałem taką skrzyneczkę do przesyłu sygnału. I tu zaczyna się
> problem. Jakiego huba kupić aby wszystko ładnie hulało ? Na allegro
> sprzedają
> takie 4 portowe 1.1 za niecałe 30 zł. Bedą działały czy potrzebuję czegoś
> innego
> ? Im tańsze tym lepsze ;)

zdaje sie ze złacze które jest w skrzyneczce to usb
jesli tak to hub usb tu nie pomoze (chyba ze czegoś nie wiem)
wg mnie nalezy
wstawić wszedzie karty sieciowe np. 10/100 - koszt sztuki do 35 zł
kupić huba 4 porty na rj-45 (bo mniejszych nie ma) najlepiej 10/100
podpiąc kablami - ustawić rutowanie na kompie gdzie przypieta jest
skrzyneczka
i po wszystkim
rozwiazanie bedzie najszybsze - oraz najbardziej komfortowe i chyba
najtańsze
przewiduje koszt całości do 200 zł + karta do laptopa jesli nei ma
wbudowanej sieci
jesli chcesz to to moge ci to wszystko pozbierac do kupy i wysłąć (karty,
przygotowane kable (po 5 m) i hub)