Re: pyatnie o serwer ftp

Autor: GeorgeY2K <georgey2k_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 23:46:39 MET

> Mam taki problem. Posiadam od mojego providera interentowego małą
> przetrzeń jako serwer ftp. Aby coś tam wrzucic muszę wpisywać hasło i
> generalnie logować się. Chciałbym udostępnić pewne pliki na tym serwerze
dla
> mojego kolegi i za bardzo nie wiem jak tego dokonać. Nie chcę mu podawać
> swojego hasła a jedybie udostępnić część plików. Jakim programem tego
> dokonać ??
>
> --
> Krzysztof Czech
> krzychuczech@o2.pl
> krzychuczech@wp.pl

jak to konto ma tylko ftp to nic nie zrobisz. Jeżeli możesz tam postawić www
to mozesz dac mu linki. Stwórz folder "public_html" daj mu wszystkie prawa
(polecenie chmod 777 . lepiej sprawdz bo mogłem cos pomylic) i wstaw tam
index.html . połącz sie przegądarką ze swoim kotem prze http i jezeli pojawi
sie Twoja strona to jesteś w domu.