hp LJ 1100, dos i polskie znaki

Autor: Arkaad <arkaad_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 23:13:27 MET

Witam szanownych grupowiczów

Pod windowsem98 mam zainstalowany dosowy program do fakturowania. program
drukuje przez LPT na drukarce HP LaserJet1100. Problem polega na tym że
zamiast polskich literek drukują się znaczki. Co zrobić aby rozwiązać ten
problem. przeglądałem grupę ale jakoś nie mogę znaleźć konkretnej
odpowiedzi. coś czytałem o jakimś programiku wgrywającym polskie czcionki do
drukarki. czy to jest dobre rozwiązanie. jeśli tak to proszę o podanie nazwy
tego programu. ewentualnie jeśli istnieje inny sposób proszę o wskazówki.

z góry dzięki

Pozdrawiam
Arkaad
arkaad@o2.pl