Re: czym odkurzacie komputer od srodka?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 23:10:43 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a kreta
<22pagoda@WYTNIJ.gazeta.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> to tak a propos znut wysokiej temperatury procka,
> uklony i podziekowania dla Marco :)

Jeżeli mam czas: biorę komputer do garażu, rozkładam na części pierwsze i
używam ustnej sprężarki powietrza.
Jeżeli czasu nie mam: odkręcam jedną 'burtę' i albo traktuję powietrzem
sprężonym "tem pyskiem!" albo takim z puszki [herezja! Płacić 6,50zł za
powietrze...].

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
Narciarski shorties-fanatyk.