GeForce 6800 Ultra - zasilanie

Autor: Tofik <pafio_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 22:36:44 MET

Witam
Znajomy zamierza kupić ww kartę jednak z tego co wyczytałem, producent
zaleca dla niej minimalne zasilanie 450 wat. Czy to znaczy że na
standardowym zasilaczu 300 czy 350 wat ta karta "nie ruszy"?
Pytam bo zdania są podzielone, jedni mówią że dobra 300 watówka będzie
lepsza niż 500 wat słabego producenta, inni że nawet najlepszy zasilacz 300
watowy nie wystarczy, skoro karta wymaga 450W.
Podzielcie się doświadczeniami, bo nasłuchałem się tylu opinii, że sam już
nie wiem.
Pozdrawiam
Tofik