Re: FIRMWARE (BIOS) W NAGRYWARCE

Autor: Kowal <kowalk_at_antyspamautograf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 22:11:37 MET

Użytkownik Jacek napisał:

> Szczerze mowiac nie wiem ktora mam wersje biosa w nagrywarce...a dlaczego
> chce zmienic?... a dlatego ze np. nowe plyty cd-rw wogole moja nagrywarka
> "nie chce akceptowac":(

Ostatnia wersja jak dobrze pamiętam to 1.06. I niestety nie poradzi nic
ona na Twój problem, bo na stronie producent podaje że ta nagrywarka nie
obsługuje płyt MultiSpeed (np. 4x - 8x) przez co CDRW nagrywa tylko te
co mają nabazgrane 2X lub 4X.
Być może jest gdzieś jakiś patch stworzony przez kogoś, ale niestety
producent czegoś takiego nie udostępnia.

Pozdrawiam
Kowal