Re: Spowolnienie wentylatora/procesora w laptopie

Autor: Michał Kołodziej <djadajdlajsdl_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 21:37:36 MET

> Dziękuję! Działa!!
>
> pozdrawiam

Dla potomnych: ten programik dostarczony z laptopem power 4 gear w trybie
GAME działa tak jak chciałem, czyli zwalnia proca maksymalnie do mnożnika 3x
133, a w razie potrzeby przyspiesza ostro. Ten program Crystal działa
podobnie i jest wart uwagi, bo można podrasować mnożnik :D W moim przypadku
przydał sie wyświetlacz aktualnego mnożnika i prędkości procka. Jak ktoś ma
aktywne chłodzenie z diodą termiczną , to ten program mu się przyda na
pewno. U mnie Pasywne chłodzenie nie wyrabia niestety przy procku 400MHz i
rosnie do 54C, po czym wiatrak zbija go do 51C i tak w kółko , ale
przynajmniej wiem,że chociaż się producent postarał o cisze ;)

Pozdrawiam