Re: Sempron i NX

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 21:18:47 MET

RusH wrote:
> jestes idiota ? to jest Non eXecute a nie zadne virus

Ej, spokojniej. Zaczynanie dyskusji od pytania "jestes idiota?" do
najgrzeczniejszych zachowań nie należy.

> forl, moje pytanie bylo widac retoryczne

Wyobraź sobie, że ma rację. Zwróć uwagę na słówko _niektórych_.

> bzdura

Doprawdy? MSBlaster wykorzystywał buffer overflow. DEP+NX by go
zatrzymał. Slammer wyobraź sobie, że również wykorzystywał BO. Więc
bynajmniej nie bzdura.

Mimo wszystko twierdzę, że lepszą nazwą jest NX, bo jest bardziej trafna
i mniej marketingowa.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl