Re: Outlook Express

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 20:44:50 MET

"KILu" clodt6$s7b$1@inews.gazeta.pl

> Czy gdy dziewczyna zapomni do Ciebie zadzwonić to uderzasz z reklamacją do
> TP SA? :>

No właśnie?! Przecież wina może leżeć po stronie innego operatora telefonii!!!
Trzeba chwilę pomyśleć!!! Ponadto ona może mieć popsuty zegarek i zadzwoni za
jakiś czas...

Ja chyba też mam dosyć. :) (czytania i pisania)
Na dzisiaj -- rzecz jasna. :)

Człowiek miał banalny problem, a wy -- zamiast mu pomóc -- robicie jaja.

E. ;)