Re: tania i _cicha_ obudowa

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 20:32:42 MET

"Paulie" 1e3gr0atzkx9v$.1s15p9gmd1zbf.dlg@40tude.net

> Ja też szukam 'cichej' obudowy, ale... - bez zasilacza!
> Cichej, a więc takiej która nie wpadnie w rezonans,
> wytłumi piski, świrszczenie twardych dysków

A tak niedawno jeszcze ktoś mnie przekonywał do
tego, że nagrywarki są głośne, a dyski (akurat
chodziło o Barracudę) pracują bezgłośnie. :)

Ja też dyski słyszę, a nagrywarki przy 2.4xDVD nie
słyszę wcale, przy 4xDVD jest bardzo cicha, a przy
8xDVD jest jeszcze cicho, i dopiero przy większych
szybkościach nie ma wątpliwości co do tego, że ona
pracuje. :)

E. :)