Re: pytanie do uzytkownikow obudowy Merkury

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 19:29:40 MET

1) wentylatory sa ciche ale chyba mimo wszystko nie tak ciche jak np Sunony
ale nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie je wymienic jesli uznasz, ze sa
zbyt glosnie dla Ciebie
2) Montaz to czysta poezja z tylu panele odkrecane srubkami zero wkretów,
spasowanie elementów wzorowe, zero ostrych czesci - kable do led i
przycisków spiete odpowiednio i przymocowne do dolnej czesci obudowy spinka,
woreczek z b, duza iloscia niezbednych srubek i pasków spinajacych do kabli,
zabezpieczenia plastikowe na rogach klatek w srodku , dobrze stabilizujace
gumowe podstawki na dole, zdejmowany panel czolowy tez bez srubek, zaslepki
do zatok bardzo dobrze spasowane po zdjeciu przedniego panelu masz koszyk na
zatoke dla Floppa, 3 slotywolne, takze odkrecany na srubkach - wysuwasz
caly koszyk i montujesz szybko Floppa wsuwasz i moment po sprawie -
dodatkowe zatoki przydaly sie mina potencjometr do coolerka i na panel do PC
MAK-a
oprócz tego po zdjeciu panelu przedniego masz takze dostep do koszyczka z
coolerami, które nawiewaja u dolu powietrze i jednoczesni chlodza koszyk z
dyskami przed coolerami jest specjalna siatka, która latwo wyjmujesz i mozna
ja praca lapie ona kurz jezeli chodzi o montaz zasilacza to z tylu odkrecany
na 4 srubkach panel jest wyjmujesz go wsuwasz zasilacz i po klopocie
3) Ja uzywam tyko tych 2 coolerów przednich - 2 dyski caviara 200 i 120 maja
temp po okolo 4 -5 godzin normalnej pracy okolo 25-28 stopni
oprócz tego mam zasilacz HuntKey HK400-XP Silencer z wolnoobrotowym
wentylem 120 mm wyciagajacym
http://www.huntkey.pl/opis.php?title=Zasilacze%20HuntKey&pole1=HuntKey%20HK400-XP%20Silencernaprocku
smiga Coolermaster V83 Jet + i jest luzJedyne co mozna zrobic todolozyc
jeszcze jeden cooler na tyl obudowy ale jazrezygnowalem z tego boobieg
powietrza mam wystarczajacy a temp jest niskai bez tego zarówno procajak i
mobo - napewno swoje robi tu to, ze calaobudowa jest aluminiowa idoskonale
odprowadza cieploMozesz wymienic te coolery, które sa np naSunony ale to
kwestia juz twojejoceny czy sa dla Ciebie za glosne4) Ogólnewrazenie jest
przynajmniej dla mnie na 5 z duzyyyym plusem za 220zl kupujeszlekka
doskonale wykonana i bardzo sprytnie przemyslana budowebardzo latwa
wmontazu, estetyczna , gleboka i obszerna z klasycznym prostymwygladem
bezbajerów i udziwnien z panelem przednim na USB i 24
miesiecznagwarancja,doskonale odprowadzajaca cieplo, masz mozliwosc wyboru
zasilaczajaki siezywnie podoba, do tego przynajmniej dla mnie duza zaleta sa
wlasnie3zatoczki male bo pozwolilo mi to na bezproblemowa instalacje
opróczfloppatakze panelu z potencjometrem do coolera i panelu do PC-MAK'aNie
stacmnie na LiLian ale z tej jestem szczerze bardzo zadowolony i mogeja
smialopolecic za ta cene nic lepszego nie znalazlem jak do tej pory
PozdrawiamCalme